Piharakennukset24: Ilmoitusten nostamisella lisää myyntiä

Tori-kaupat
Piharakennukset24: Ilmoitusten nostamisella lisää myyntiä
Tietoa
Piharakennukset24 perusti Tori-kaupan syksyllä 2017. Tori-kaupan avulla yritys tavoittaa suomalaiset rakentajat ja mökkiläiset, jotka kaipaavat pihalleen uutta varastoa, tynnyrisaunaa, autotallia, huvimajaa tai vaikkapa leikkimökkiä.
Yrityksellä on Torissa jatkuvasti noin 150 ilmoitusta, jotka saavat 85 000 näyttökertaa kuukausittain. Klikkauksia ilmoituksista kotisivuille he saavat noin. 2 500 kappaletta kuussa. Puhelinnumeroklikkauksia sekä suoria yhteydenottoja Torin kautta he saavat n. 300 kuussa. Tämä on aktiivisen Tori-rahan käytön tulos.

“Käyn Torissa lähes päivittäin tekemässä nostoja Tori-rahalla myynti-ilmoituksiimme. Tori on kauppapaikkana asiallinen ja toimiva. Kokemuksen kautta olemme ymmärtäneet, että täyden tehon saavuttamiseksi, ilmoituksia pitää säännöllisesti nostaa listauksen kärkeen”, toteaa Piharakennukset24:n myynnistä ja markkinoinnista vastaava Sami Rautiainen.

Tori-kauppiailla on mahdollisuus käyttää Tori-rahaa - virtuaalista valuuttaa, jolla myynti-ilmoitus voidaan nostaa listauksen kärkeen kerran tai säännöllisin väliajoin tai kiinnittää ilmoitus kategorian kärkeen paalupaikka-lisänäkyvyydellä.

“Käytän eniten kertanostoa, jolloin tiedän tarkkaan, milloin ilmoitus nousee listan kärkeen. Olen oppinut mitä tuotteita kannattaa nostaa mihinkin kellon- ja viikonaikaan. Mielenkiintoista on se, että noston vaikutus yhteydenotoissa näkyy heti. Siksi olemme myös ottaneet huomioon Tori-rahan käytön markkinointibudjetissamme. Käytämme Tori-rahaa arviolta nelinumeroisen summan kuussa, emmekä sitä toki käyttäisi ellei se toisi tuloksia!”, iloitsee Rautiainen.

Myös kuluttajien ostokäyttäytyminen vaikuttaa Piharakennukset24:n markkinoinnin suunnitteluun: “Täytyy olla perillä sesongeista ja vuodenajoista. Eri vuodenaikoina liikkuvat erilaiset mökit ja rakennukset. Esimerkiksi nyt talvisesonkina panostamme saunoihin. Myös kodat ovat suosittuja tähän aikaan. Kesällä puolestaan aitat, autokatokset, liiterit ja pihavarastot liikkuvat. Niin ja tietysti saunat, jotka itseasiassa ovat ympärivuotisia suosikkeja.”

Pitkäjänteinen markkinointiin investoiminen tuo tuloksia
“Tunnettuus Torin kautta on kasvanut merkittävästi. Jäämme asiakkaan mieleen vaikka tarve ei juuri sillä hetkellä olekaan asiakkaalle ajankohtaista. Asiakkaat saattavat ottaa yhteyttä tuotteestamme, jonka ovat nähneet Torissa kuukausia aiemmin.”, kertoo Rautiainen.

Pitkäjänteisellä panostamisella markkinointiin on kauaskantoisia vaikutuksia, jotka johtavat pysyviin asiakassuhteisiin. Rautiainen on jutellut Torista ja sen toimivuudesta markkinointikanavana myös muiden saman alan kollegoiden kanssa. Hän rohkaisee kauppiaita suhtautumaan Tori-rahaan kuin he jo nyt suhtautuvat digimarkkinointiin ja -näkyvyyteen. Rautiaisen vinkki Tori-kauppiaille Tori-rahan käytössä onkin hyvin yksinkertainen: Budjetoi ja suunnittele - Tori-raha on merkittävä osa markkinointia!

Kiinnostuitko? Katso lisätietoja nostoista ja Tori-rahasta tai ota suoraan yhteyttä kaupat@tori.fi, niin autamme sinut alkuun!
Julkaisupäivä: 14 tammi 2020
Luo tiedustelu napsauttamalla tuotteiden -painiketta